12 зарубіжна література
Виконані завдання надсилати на адресу shtatiana060699@gmail.com.
Дом. завдання додатково до 03-04-2020 р.
1.Анкета роману Сервантеса.
2. «Вічні образи». Виписати таблицю в зошит.
3. Презентація.
03-04-2020 р. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд). Джонн Донн (1572–1631). «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»). Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова.
Дом. зав.: опрацювати статтю підручника с230-236 та презентацію.
03-04-2020 р.
Класицизм. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму. Мольєр (1622–1673) – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. |
Дом завд.: опрацювати статтю підручника про класицизм с.236-239. Скласти хронологічну таблицю біографії Мольєра.Виписати в зошит визначення поняття класицизм. Переглянути презентацію та « Експрес урок. Мольєр» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=-S6X6rVAgEw&feature=emb_logo Читати комедію «Міщанин-шляхтич». |
10-04-2020 р.
Мольєр (1622–1673) – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво. |
Мольєр «Міщанин-шляхтич». Історія створення комедії. Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення. |
Домашне завдання:
Презентацію «Мольєр» переглянути.
Відеоролік «Історія створення» переглянути https://www.youtube.com/watch?v=PTjxuZluQHg
Опрацювати файл «Тематика і проблематика в комедії». Перенести таблиію в зошит.
Подивитися виставу: https://www.youtube.com/watch?v=6nWtYaeQvZw
Підібрати цитати для характеристики Журдена; скласти кросворди до теми»Мольєр».
Надіслати твір на тему: «ОСПІВУВАННЯ КОХАННЯ І ДРУЖБИ ВСОНЕТАХ ШЕКСПІРА» на елект. адресу: shtatiana060699@gmail.com.
17-04-2020 р. Основні образи комедії (пан Журден, пані Журден, граф Дорант, графиня Дорімена, Клеонт та ін.).
Моральна проблематика комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич». Виховний потенціал твору. Засоби комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
Домашне завдання:
Переглянути відеоурок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=stN9O3i7Av8&feature=emb_logo
Опрацювати матеріали «Засоби комічного», «Основні образ комедії», «Які проблеми…».
Переглянути презентацію.
Виконати інтелектуальну розминку письмово. Надіслати на елект. адресу. Файл “Інтелектуальна розминка”. Опрацювати статті підручника.
24-04-2020 р.
КР 5. Література бароко, класицизму (тести, відповіді на питання) |
24.04 |
Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). Життєпис письменника. «Садівник у пустелі життя». «Маленький принц». Історія написання твору. Аналіз присвяти |
24.04 |
Дом. завдання:
1. Виконати контрольну роботу «Література бароко, класицизму».Надрукувати і
надіслати до 25.04. (файл «Контрольна робота»).
2. Читати казку Антуана де Сент – Екзюпері «Маленький принц».
Переглянути презентацію «Екзюпері».
3 Опрацювати матеріал файлів «Дитяча мудрість для дорослих», «Последняя тайна ….”.
Виписати 8 афорізмів Екзюпері в зошит. Переглянути уважно презентацію “Філософський зміст казки”.
08-05-2020 р.
Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». Філософський зміст твору. |
08.05 |
08.05 |
Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. |
08.05 |
08.05 |
Домашне завдання:
1. Переглянути презентацію «Філософський зміст твору «Маленький принц».
2. Подивитися буктрейлери до притчі Річарда Баха Чайка Джонатан Лівінгстон
https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=XLaPZISfFnQ&feature=emb_logo,
https://www.youtube.com/watch?v=nU–yLrKJlIM
https://www.youtube.com/watch?v=xPSUv3G1ewE
3.Опрацювати статтю підручника «Життя як політ» с.270, читати уривки повісті с.273.
4. Підготуватися і виконати контрольну роботу. (прикріпл. файл «Контрольна робота») до 15.05.)