ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ
У нових освітньо-соціальних умовах ліцей функціонує як заклад, який з самого початку заснування обрав стратегію профільної освіти, що зазначено в Концепції й Статуті ліцею.
Ліцеїсти здобувають базові знання з економіки і права, готуючись у майбутньому обрати відповідний фах.
Освітня підготовка учнів у ліцеї ведеться за двома профілями – економічним та правовим.
ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
Прагнення до творчого реконструктивного, а не репродуктивного рівня засвоєнь знань, від інформації, що засвоєна на рівні відтворення, до трансформації її нові знання;
Плекання творчої й академічної обдарованості, формування нового світогляду ліцеїста шляхом переорієнтації мети навчально-виховного процесу на сприйняття знань як засобу формування особистості творця;
Освіта, яку надає ліцей, має бути універсальною, а не вузькоспеціальною, з тим, щоб кожне поняття охоплювало багато суджень;
Навчання ліцеїстів розумно вчитися, формування для цього у них потрібних звичок, прагнення вчитися постійно;
Система навчання, як простір для освіти й виховання, залишає можливість для подальшого осмислення людиною сутнісних проблем, пов'язаних з життєдіяльністю людини, які можуть бути розв'язані кожною особистістю своєрідно;
Становлення ліцею як значного наукового та методично-видавничого центру;
Постійне оновлення змісту навчальних курсів та дисциплін; забезпечення гнучкості навчального плану;
Забезпечення учням, які обрали суспільно-гуманітарний напрямок освіти, а саме історико-правовий профіль, вільного вибору для вивчення предметів економічного циклу, щоб одержати ширші обрії для обрання майбутньої професії;
Забезпечення учнів необхідною літературою, підручниками, посібниками, методичними матеріалами, можливістю використовувати інтернетівський простір.
ВИХОВНА РОБОТА
Комплексна програма виховання ліцеїста становить за мету підготовку нової ґенерації національної інтеліґенції, примноження інтелектуального й культурного потенціалу, який забезпечить високу ефективність діяльності випускників у всіх сферах життя держави у майбутньому.
Одним із завдань виховної роботи є формування соціального досвіду ліцеїстів, національної самосвідомості, гуманістичної моралі, почуття людяності та милосердя.
Органом учнівського самоврядування є Ліцейське братство.
ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Важливою ділянкою роботи ліцею є організація позаурочного життя.
Могутній культурознавчий чинник становлення особистості учня - рідна мова. Удосконаленню процесу оволодіння нею сприяють позакласні заходи, що проводяться в рамках традиційного місячника "Літературний березень": це інтелектуальні ігри в клубі "Розумниці й розумники", "Мовно-літературний експрес", конференції, літературні вечори, концерти, конкурси.
Справжніми подіями ліцейського життя стають вечори, що організовуються за ініціативою учнів: День учителя, посвята в ліцеїсти, осінній бал, свято Нового року, день Святого Валентина, День здоров'я, День науки, "Красуня сезону" тощо.
Ліцеїсти охоче включаються до участі в різноманітних конкурсах, міжнародних іграх з економіки.