Управління освіти і науки білоцерківської міської ради

Білоцерківський економіко-правовий ліцей

Київської області

Методичний кабінет

 

 Науково-практична конференція

 

Наукові, методичні й практичні аспекти переходу педагогічного колективу ліцею

до роботи за новою науково-методичною проблемою

 3 січня 2013 р.


Порядок роботи конференції

 

10.00 – 10.20 – Відкриття конференції.

●   Вітальне слово

О.С.Ільїна, провідний спеціаліст управління освіти і науки білоцерківської міської ради

 

М.Г.Яременко, директор ліцею, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

 

10.20 – 12.20 – Доповіді:

●   Про організацію переходу педагогічного колективу ліцею до роботи за новою науково-методичною проблемою

В.Ф.Терехов, заступник директора з навчально-методичної роботи ліцею, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

●   Орієнтовний план роботи над науково-методичною проблемою на початковому етапі її реалізації

О.І.Грушник, заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель

●   Форми і засоби вибору науково-методичної проблеми педагогічним колективом

Н.А.Черненко, голова циклової комісії учителів природничо-математичного циклу, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

●   Обґрунтування актуальності проблеми на сучасному етапі розвитку освітніх технологій

О.Н.Беник, заступник директора з навчально-виховної роботи ліцею, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

●   Етапи реалізації науково-методичної проблеми «Реалізація освітньої стратегії ліцею через впровадження в роботу педколективу освітніх інновацій»

С.В.Мотижен, голова циклової комісії учителів філологічних дисциплін,  спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

●   Планування роботи педагогічного колективу з реалізації проблеми

Т.О.Штереверя, учитель російської мови  і зарубіжної літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

О.В.Бурлака, учитель історії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист

●   Оптимальність вибору науково-методичної проблеми – як запорука успішної школи

М.Г.Яременко, директор ліцею, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист